Csatlakozz a CHEMPLEX jászberényi admin csapatához!
Értékeink, amik jó, ha megegyeznek a tieiddel:
- Csapatunkban a felelősségtudat, a precíz munkavégzés és az energikus hozzáállás kéz a kézben jár – nálunk a pozitív, támogató hozzáállás sokat ér.
- Kiemelkedő szakmai színvonalra és magas szaktudásra törekszünk minden területen.
- A feladatok adottak, támogatjuk egymást, hogy el tudjuk végezni, hogy haladni tudjunk. Itt senki nem nézeget a másikra, nem áll félre, hogy a másik jobban hozzáférjen, hanem tudatosan ütemezünk és túlóra nélkül, koncentráltan csináljuk, amit kell.
- A légkör baráti, a hangulat kedvező, az egyenes kommunikációra esküszünk.
- Azt mondják, hogy nagyon-nagyon jó cég vagyunk – kutass, nyomozz a social felületeinken, és ellenőrizd, mielőtt jelentkezel.
- A csapatunk nagyobb része 5-10 éve velünk van, mert biztonságot adó, prosperáló vállalat vagyunk.
Mire számíthatsz, ha csatlakozol hozzánk?
- 23 éves cégbe csöppensz, amely szakterületein az élvonalban van.
- Fejlődési lehetőségek, képzések és ha ügyes vagy, építheted a karriered.
- Egy dinamikus, lendületes, kötelességtudó csapat része leszel.
- Hiszünk a folyamatos, dinamikus növekedésben és hosszú távú tervezhetőségben és ez rád is vonatkozik.
- Munkaidőnk kötött: 7:45–16:45 (ebédidővel) – és ebben el fogod tudni végezni a feladataidat.
- Kiemelt bér, cafetéria, elismerések és bónusz.
Ezek lesznek a feladataid, amelyeket önállóan kell végezned:
- Számlázás, számlák kezelése, bankszámlák nyomon követése és utalások rögzítése.
- Kintlévőségek telefonos kezelése.
- Házipénztár kezelése.
- Pénzügyi ügyintézés, kapcsolattartás bankkal és könyvelővel.
- Eszközpark kezelése és nyilvántartása (autók biztosításai, autópálya matricák, üzemanyagkártyák; informatikai és irodai eszközök).
- Irodai működés biztosítása (irodaszerek beszerzése, eszközök felügyelete, előfizetések gondozása, irodai rend fenntartása).
- Általános irodai adminisztráció és ügyviteli feladatok ellátása (pl. szerződések kezelése, nyilvántartások vezetése, postaforgalom kezelése).
Téged keresünk, ha:
- Önállóan tudsz dolgozni, problémamegoldó szemlélet jellemző rád, és megbízható vagy.
- legalább középfokú végzettséged van (érettségi vagy közgazdasági területen).
- Minimum 3 év releváns tapasztalattal rendelkezel, főként pénzügyi területen.
- Középfokú angol nyelvtudással bírsz (írásban és szóban egyaránt).
- Pontos, precíz vagy, ugyanakkor lendületes, talpraesett és proaktív módon végzed a feladataidat.
- Kiváló telefonos kommunikációs készségekkel rendelkezel.
- Jászberényben vagy a környéken (30 km-es sugarú területen) laksz.
- Aktív gépjárművezetési gyakorlattal rendelkezel.
- Nem dohányzol.
- Különösen örülünk, ha van már tapasztalatod a mesterséges intelligencia adminisztratív területen való alkalmazásában.
Ha te is az a típus vagy, aki nem riad vissza a kihívásoktól, aki kezdeményez, és aktívan keresi az új lehetőségeket, nálunk a helyed!
Ha érzed a benned rejlő lendületet, és szívesen vállalnád a felelősséget egy olyan etikus, kraftos munkahelyen, ahol a teljesítményedet megbecsülik – várunk szeretettel!