Kenőanyagcsere fogaskerekes hajtóműnél – ahol van olajleeresztő nyílás

Mivel fontos téma, így mutatjuk a Motovario útmutatóját arról, hogy hogyan cserélj olajat akkor, ha van olajleeresztő csavar a hajtóműházon.

1. A használt kenőanyag leeresztése:

– Távolítsd el a légződugót (a hajtómű legmagasabb pontján van)

– Távolítsd el a záródugót (a hajtómű legalacsonyabb pontján van)

– Döntsd meg a hajtóművet, hogy az összes olaj ki tudjon folyni

2. A hajtómű átöblítése a maradék szennyeződések eltávolítására

– Csavarozd vissza a záródugót

– Töltsd meg, az összes kenőanyag kb 30%-ával

– Rögzítsd újra a légződugót

– Szereld össze a villanymotorral és forgasd meg 2 percre

3. Tényleges kenőanyag csere

– Szereld le a villanymotort

– Távolítsd el a záródugót, illetve döntsd meg, hogy kifolyhasson az összes kenőanyag

– Tisztítsd meg a záródugó felületét és csak ezt követően csavarozd vissza

– Tölsd meg a hajtóművet a kézikönyvben megadott mennyiségű kenőanyaggal

– Csavard vissza a légződugót

Hogy is néznek ki a fenti lépések valójában? Nézd meg videón!

Érdekelnek további szakmai tartalmak? Kövesd youtube csatoránánkat!

https://www.youtube.com/channel/UCum9J9I4PMoiwL8Y1YMIhdA

Hasonló tartalmak

A fejlesztés fricskája: új gépek, kisebb volumen

Ügyfelem az élelmiszeripari gyártósorának fejlesztése során szembesült azzal, hogy a folyamatban meglévő INOX hajtásai nem képesek kielégíteni az új gépek igényeit, tehát keletkezett egy csapda a termelésben:

Robotra vagy toborzásra költsek? 

Nagy termelési kultúrával rendelkező cégek esetén ez a dilemma már régóta nem kérdés, ők pontosan tudják azt, hogy melyek azok a funkciók, ahová egy robotot

Próbáld ki a webshopot!
Kérj egyedi árajánlatot!
Kérdésed van?

Hívj bizalommal az alábbi telefonszámon: +36 1 347 0682, +36 70 625 2363