Kenőanyagcsere fogaskerekes hajtóműnél – ahol van olajleeresztő nyílás

Mivel fontos téma, így mutatjuk a Motovario útmutatóját arról, hogy hogyan cserélj olajat akkor, ha van olajleeresztő csavar a hajtóműházon.

1. A használt kenőanyag leeresztése:

– Távolítsd el a légződugót (a hajtómű legmagasabb pontján van)

– Távolítsd el a záródugót (a hajtómű legalacsonyabb pontján van)

– Döntsd meg a hajtóművet, hogy az összes olaj ki tudjon folyni

2. A hajtómű átöblítése a maradék szennyeződések eltávolítására

– Csavarozd vissza a záródugót

– Töltsd meg, az összes kenőanyag kb 30%-ával

– Rögzítsd újra a légződugót

– Szereld össze a villanymotorral és forgasd meg 2 percre

3. Tényleges kenőanyag csere

– Szereld le a villanymotort

– Távolítsd el a záródugót, illetve döntsd meg, hogy kifolyhasson az összes kenőanyag

– Tisztítsd meg a záródugó felületét és csak ezt követően csavarozd vissza

– Tölsd meg a hajtóművet a kézikönyvben megadott mennyiségű kenőanyaggal

– Csavard vissza a légződugót

Hogy is néznek ki a fenti lépések valójában? Nézd meg videón!

Érdekelnek további szakmai tartalmak? Kövesd youtube csatoránánkat!

https://www.youtube.com/channel/UCum9J9I4PMoiwL8Y1YMIhdA

Hasonló tartalmak

MI a gyártásban: már az ajtónkon kopogtat

Kiemelten fontos a szürkeállomány szerepe az MI történetében, az elkövetkező néhány évben egy egészen új szakértői szegmens fog kialakulni. Bár sokan szeretik a struccpolitikát, és

Próbáld ki a webshopot!
Kérj egyedi árajánlatot!
Kérdésed van?

Hívj bizalommal az alábbi telefonszámon:
+36 1 347 0682